WERKWIJZE

Praktijk Esthetiek Huidtherapie in Nijmegen hecht veel waarde aan toegankelijkheid en het geven van duidelijke voorlichting. Er wordt graag naar u geluisterd en het is belangrijk hier ook de tijd voor te nemen. Het is belangrijk dat u met een goed gevoel de deur uit gaat.

Intakegesprek
Voorafgaand aan een eerste behandeling wordt er altijd een afspraak gemaakt voor een intakegesprek. Daarin wordt u voorzien van alle benodigde informatie en is er tijd om vragen te stellen. Tijdens dit gesprek worden uw klacht(en), (hulp)vragen en verwachtingen besproken. Er zal in overleg met u een behandelplan worden opgesteld. Wanneer u toestemming voor behandeling geeft zullen de vervolgafspraken gepland worden.  Uiteindelijk zal de huidtherapeute een persoonlijk behandelplan voor u opstellen, met de daarbij behorende prijsopgave.

Ook zal er indien u het hiermee eens bent een foto worden gemaakt van het huidprobleem. Soms is het tevens nodig metingen te verrichten. Vanzelfsprekend worden deze meetgegevens zorgvuldig in uw dossier bewaard en uitsluitend gebruikt om de voortgang weer te geven. Aan het einde van het intakegesprek kan er gezamenlijk een vervolg afspraak worden gemaakt. Afhankelijk van de aard van de behandeling en de planning is het soms ook mogelijk om aansluitend aan het intake gesprek behandeld te worden.

Wij verzoeken u vriendelijk om bij het intakegesprek mee te nemen:

  • De verwijsbrief van uw huisarts of specialist
  • Een overzicht van uw medicijnen en/of producten die u gebruikt
  • Het pasje van uw ziektekostenverzekering
  • Een identiteitsbewijs als paspoort, identiteitskaart of rijbewijs

Tarief
Het tarief voor een intake gesprek is gratis aan indien u geen vergoeding heeft en/of besluit om bij Esthetiek Huidtherapie onder behandeling te komen. Is dat niet het geval, dan zijn de kosten à € 35,50,-.

Behandelingen

Voordat de behandelingen bij Esthetiek Huidtherapie starten dient u mondeling, of wanneer de huidtherapeute hierom vraagt, schriftelijk toestemming te geven voor behandeling. Het is van belang dat u voor u dit doet, op de hoogte bent van de algemene voorwaarden van Esthetiek Huidtherapie. Deze kunt u hier vinden, tevens kunt u om een papieren versie vragen. Tijdens het behandeltraject is het belangrijk dat u veranderingen of bijzonderheden in uw gezondheid en medicatie doorgeeft aan de huidtherapeut.

Algemene voorwaarden

Op alle consulten en behandelingen van Esthetiek Huidtherapie te Nijmegen zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Afspraak maken

Om een afspraak te maken met esthetiek Huidtherapie te Nijmegen kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk, wij zijn bereikbaar op: 024 - 6793641. Het is ook mogelijk om een afspraak te maken via info@esthetiekhuidtherapie.nl of door het contactformulier in te vullen. Er word geprobeerd zo snel mogelijk contact met u op te nemen.

Annuleren of wijzigen afspraak

Mocht u uw afspraak met Esthetiek Huidtherapie niet kunnen nakomen, dan dient u dit 24 uur van tevoren aan ons door te geven. Als u een afspraak voor maandag wilt afzeggen, dan dient u dit voor vrijdagmiddag 12.00 uur te doen. Bij niet tijdig afzeggen zijn wij helaas genoodzaakt om een bedrag van €35,50 per 30 minuten van de geplande behandeling in rekening te brengen. Bij het tijdig annuleren van uw afspraak kunnen wij eventueel nog een andere patiënt inplannen, zodat onze behandeltarieven scherp kunnen blijven.

Telefonische bereikbaarheid

Wanneer uw telefonische oproep niet wordt beantwoord, vindt er behandeling plaats. U kunt dan  uw naam, telefoonnummer en eventueel uw boodschap op de voicemail inspreken. U wordt dan wanneer mogelijk nog dezelfde dag teruggebeld.

Betaling

Wanneer mogelijk worden de kosten van de behandeling rechtstreeks bij uw zorgverzekering gedeclareerd. Wanneer dit niet het geval is krijgt u de factuur direct na de behandeling via de mail gestuurd, deze kunt u vervolgens bij uw zorgverzekering indienen. De kosten van de behandeling bij Esthetiek Huidtherapie dient u na de behandeling contant of via de pin te voldoen.